20 Nisan 2014 Pazar
DÜZCE’DE “YOL VERME” KAVGASI

  • MEHTER, KUTLU DOĞUM İÇİN ÇALDI
    MEHTER, KUTLU DOĞUM İÇİN ÇALDI
  • DÜZCE’DE “YOL VERME” KAVGASI
    DÜZCE’DE “YOL VERME” KAVGASI
  • KAVGAYI AYIRMAK İSTERKEN YARALANDI
    KAVGAYI AYIRMAK İSTERKEN YARALANDI
  • ÖTV 2. ELİ DE VURDU
    ÖTV 2. ELİ DE VURDU
  • İHH YETİMLERE YARDIMA DEVAM EDİYOR
    İHH YETİMLERE YARDIMA DEVAM EDİYOR
  • ENGELLİLER İÇİN DERGİ, KALEM SATANLARA DİKKAT
    ENGELLİLER İÇİN DERGİ, KALEM SATANLARA DİKKAT
  • BOLU GENÇLİK MECLİSİ’NDEN TÜRKİYEYE ÖRNEK OLACAK PROJE
    BOLU GENÇLİK MECLİSİ’NDEN TÜRKİYEYE ÖRNEK OLACAK PROJE
  • ŞÜPHELİ ÇANTA FÜNYEYLE PATLATILDI
    ŞÜPHELİ ÇANTA FÜNYEYLE PATLATILDI
  • DEVLET SANATÇILARINDAN MUHTEŞEM KONSER
    DEVLET SANATÇILARINDAN MUHTEŞEM KONSER
  • BOLU BELEDİYE BAŞKANI ALAADDİN YILMAZ
    BOLU BELEDİYE BAŞKANI ALAADDİN YILMAZ
HAYAT KURTARAN 8 ÖNLEM
HAYAT KURTARAN 8 ÖNLEM
Hayatınızı kolaylaştırmak ve daha sağlıklı hale gelmek için bazı alışkanlıklar kazanmak yeterli olabiliyor. İşte Mehmet Öz’ün tavsiyesiyle günlük yapılması gerekenler listesi…    Haşlanmış katı yumurta: Bu harika protein kaynağı güçsüzlükle savaşır....
28 Mart 2013 21:33
Font1 Font2 Font3 Font4


Hayatınızı kolaylaştırmak ve daha sağlıklı hale gelmek için bazı alışkanlıklar kazanmak yeterli olabiliyor. İşte Mehmet Öz’ün tavsiyesiyle günlük yapılması gerekenler listesi…
   

Haşlanmış katı yumurta: Bu harika protein kaynağı güçsüzlükle savaşır. Beyindeki iltihaplanmayı da azaltır.

Dışkı kontrolü: Dışkınız hiçbir zaman beyaz olmamalı. Eğer olursa bu durumu safra eksikliği anlamına gelir.

Multivitamin alın: Multivitamin, vücudunuzun ihtiyacı olan her şeyi almayı garantileyen bir sigorta poliçesidir. Emilimi çoğaltmak için multivitamininizi ikiye bölün ve yarısını sabah, yarısını akşam alın.

Sebzeyi bollaştırın: Sabah, sebzeleri omletinizin içine koyabilirsiniz. Öğlen ve akşam yemeklerinde daha fazla sebze ağırlıklı salata ve çorba tüketin.

Kemik sağlığı için takviye: Kemikleri korumak için VitaminD3, (1000 IU), Kalsiyum (600 mg), Magnezyum (400 mg) takviyesi alın.

En az 5 saat uyuyun: Araştırmalar yeterli uyku uyumayan insanların ertesi gün yeteri kadar dikkatli olmadıkları ve bunu fark etmediklerini söylüyor.

Şekerden uzak durun: Beyaz veya işlenmiş şekeri hayatınızdan çıkarın. Yüksek fruktozlu mısır şurubu gibi ‘gizli şekerler’ içeren ürünlerden uzak durun.

Az oturup çok hareket edin: Her gün oturmak için harcadığınız her saat, ölüm riskinizi yüzde 11 artırıyor. Kıpırdanmak bile sağlığınıza büyük katkılarda bulunacaktır.



YORUM YAPMAYA NE DERSİNİZ

CAPTCHA (Şahıs Denetim Kodu) Resmi
*

Bu haberler ilginizi çekebilir!
Yukarı Geri Ana Sayfa

© Copyright 2012 Tüm Hakları Saklıdır... Ensar Web Tasarım
Ukash Satın Al Ukash Ukash Bozdurma Ukash Satın Al